دلم واسه دویدن تنگ شده....

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

دلم واسه دویدن تو خیابون تنگ شده....

واسه وقتی که داییم سوار موتورش میشدو میرفت منم پشت سرش با گریه میدویدم...

واسه وقتی که تو ای بی نشون میومدی دنبالم و میگفتی بسه دیگه مامانت نگرانت میشه!!!بیا برگرد خونه!!!

منو کولت میگرفتیو آروم میبردی خونه و من باتمام قدرتم با مشت توی کمرت و سروصورتت میزدم!!!

واسه وقتی که جشن تولد13سالگیم بودو تو واسم یه گوی موزیکال آوردی...

واسه روزی که توی کوچه داد زدم مامان مامان!!!مدرک کامپیوترمو گرفتم و تو زود تر ازهمه اومدی بیرونو بهم تبریک گفتی!!!

حتی واسه اون روزی که تصادف کردمو مقصرش اون خنده های مسخرت به من بود!!!

وای...

چقدر دلم تنگ شده...



نظرات شما عزیزان:

011
ساعت21:45---9 تير 1391
قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 9 / 4 / 1391|18:25 | ♥p.s♥ |